Press "Enter" to skip to content

Skuteczne procedury reklamy rodzaju Out of Home

admin 0
Koncepcja wyświetlania różnorodnych treści na znacznych ekranach została stworzona już kilka dziesiątków lat temu. Może być to notyfikacja statyczna, przykładowo promujący jakikolwiek produkt billboard bądź komunikat w postaci jakiegokolwiek filmu promocyjnego.

fundacja

Źródło: http://www.newconnect.info

Funkcjonuje dużo różnorodnych środków przekazu promocji.
Przykładowo na ulicach polskich miasteczek czasem napotykany jest ekran LED Warszawa. Jest to niezwykle kusząca forma promocji rodzaju OOH, zatem z języka Shakespeara Out of Home. Pokazywane są na takim ekranie różne zwięzłe filmy reklamowe, jakie siłą rzeczy zwracają na siebie uwagę ludzi. Taki ekran LED Warszawa dociera równocześnie do dużej grupy prawdopodobnych interesantów, co powoduje, iż potencjalny przychód firmy zamieszczającej reklamę jest bardziej widoczny niż w przypadku np. pozostawianych za wycieraczką samochodu broszurek. Emisją i realizacją takiego typu promocji zajmują się niektóre biura (InOffice – biuro wirtualne warszawa) reklamowe, ale wystarczy, iż w przeszukiwarce wpiszesz wyrazy: ekran LED Warszawa a na pewno wyszukasz najdoskonalszą z nich.
Może zaproponuje Tobie ona telebim Świdnica Zamenhofa i rzeczy potoczą się tak, że będzie wyświetlał on właśnie Twoją najciekawszą reklamę? Co prawda nie będzie to obraz o patronie tej alei, który stworzył sto wiosen temu język esperanto, wszakże na pewno będzie reklamował bardziej pożyteczne dzisiejszym odbiorcom towary albo świadczenia. Jeżeli więc zamierzasz przeprowadzić jakąkolwiek akcję promocyjną, usiądź przy komputerze z kawą w ręku i wpisz w przeszukiwarce frazę: telebim Świdnica Zamenhofa.

Wykupienie usługi nie jest sprawą zbyt droga w porównaniu do prawdopodobnych przychodów. Skieruj także uwagę na okoliczność, że jeżeli klient nie jest zaciekawiony reklamą, jaka jest poprzez takowy telebim Świdnica Zamenhofa emitowana, nie mógłby on w ani jeden wariant jej zgasić.