Press "Enter" to skip to content

Jak wyselekcjonować dobrą agencję reklamową dla swojego przedsiębiorstwa?

admin 0
Gdy przedsiębiorstwo rozwija się albo wypuszcza nowy produkt, niekiedy może zajść potrzeba najęcia firmy reklamowej. Każdy, kto będzie zmuszony do jej poszukania może czuć się przytłoczony, ilością firm, które działają na rynku.

Czy istnieje sposób na wybranie tej jedynej, która spełni oczekiwania przedsiębiorcy i stworzy skuteczną kampanię? Jak to zrobić?
reklama

Autor: reynermedia
Źródło: http://www.flickr.com
Po pierwsze, trzeba podpytać bardziej doświadczonych kolegów. Może znają warte polecenia agencje? Jak im się z nimi pracowało? reklama stworzona przez agencję z polecenia nie musi być lepsza, ale przy pracach nad reklamą ważne jest, żeby współpraca klientem i agencją przebiegała nienagannie.
Jeśli nie uda się wybrać nikogo przez rekomendacje, zostaje przeszukiwanie Internetu. Na co wracać uwagę? Oczywiście, portfolio oraz znalezione komentarze. Agencji reklamowych jest jednak niesłychanie dużo, branża jest dynamiczna, warto więc skorzystać z podpowiedzi prasy branżowej albo poszukać, które agencje zostały nagrodzone za swoją pracę i są prelegentami na konferencjach branżowych. To oznacza, że firmy, którym się przyglądamy, mają coś do powiedzenia w branży.

bankomat

Autor: florian meyer
Źródło: http://www.flickr.com
Wartością każdej firmy produkującej reklamy są ludzie. komunikacja z nimi powinna być nienaganna, i to z każdą osobą, z którą dyskutujemy, poczynając od tych, z którymi pisze się pierwsze wiadomości, po tych, którzy są wyznaczeni do konkretnego projektu. Jeśli komunikacja z agencją kuleje, jeśli specjaliści nie chcą dyskutować, ale tworzą nad głowami klientów, nie warto z nimi współpracować. Jeśli kontrakt jest już podpisany, musi być to ważna wskazówka na przyszłość.

Dobra agencja reklamowa (firma reklamowa Kraków) powinna być też dobrym parterem, który zawsze rozmawia, a nie oświadcza. Nikt nie jest przecież idealny – ani pracownicy agencji, ani ich zleceniodawca. Aby powstała doskonała reklama trzeba zatem wiedzy i doświadczenia dwóch stron.