Press "Enter" to skip to content

Sprawdź jakość obsługi w swojej działalności

admin 0
Kilkanaście lat łączymy badania marketingowe mystery shopping i badania satysfakcji w grupę łączących się usług oraz korzyści. Pracujemy dla najpopularniejszych marek, wdrażając szczegółowe analizy jakości obsługi konsumenta. Co miesiąc realizujemy tysiące analiz Tajemniczy Klient, badania standardów obsługi, badania form komunikacji, badań mystery shopper konkurencji, pozwalających na porównanie firmy, by dowiedzieć się, jakie są ich silne i słabe strony, a także szanse i zagrożenia pod kątem możliwości bezpośrednich rywali.

SecretClient to metoda badania jakości obsługi klienta mystery shopper, dokonywana podczas wizyty w punktach sprzedaży albo innych jednostkach obsługi kontrahenta. Tajemniczy Klient – specjalnie dobrany agent Mystery Shopping, obejmujący wyobrażenie o pewnej grupie docelowej klientów, odwiedza wskazany zakład, punkt obsługi, placówkę i realizuje opracowane scenariusze. Mystery Shopping sprawdza przebieg obsługi, jej czas i jakość w stosunku do założonych standardów, sposób zaprezentowania oferty, umiejętność rozpoznania potrzeb konsumenta i odpowiedzi na jego pytania i wątpliwości. Badaniu mogą być podległe także: umiejętności handlowe, obecność materiałów POS, schludność i porządek na terenie oddziału.

Secret Client

Dopełnieniem analizy jakości obsługi jest łączenie odwiedzin Mystery Shopping z badaniem ścieżek komunikacji SecretContact. Mystery shoppers podejmują kontakt z firmą za pomocą wybranych ścieżek komunikacji, takich jak telefon, poczta tradycyjna i elektroniczna, social media, strony www (mysteryweb). Tajemniczy Klient sprawdza jakość i czas kontaktu z firmą, infolinią, BOK, serwisem, sposób reagowania na wątpliwości i pytania klienta, nastawienie, przestrzeganie standardów, łatwość uzyskania informacji itd.

Zakres usług SecretClient zawiera także badania podmiotów programu lojalnościowego, partnerskiego i innych działań tego typu. Wskazuje plusy i minusy akcji, szanse rozwoju oraz ryzyka, ułatwia wybór właściwej strategii wynagradzania, komunikacji, kreacji oraz doboru nagród. Periodyczne badania realizowane w trakcie wdrażania programów są wsparciem w utrzymaniu motywacji uczestników i stwarzają możliwość kontrolować czy handlowcy firmy, sprzedawcy, pośrednicy właściwie wykorzystują program jako narzędzie zwiększenia sprzedaży.

Nasza firma realizuje badania Mystery Shopping B2C i B2B dla instytucji finansowych, aptek, hipermarketów, hurtowni, doradców finansowych, salonów meblowych i samochodowych, przedsiębiorstw turystycznych, dla branży spożywczej, FMCG, chemicznej, finansowej, aptecznej, budowlanej, sanitarnej, paliwowej, nowych technologii, telekomunikacyjnej, motoryzacyjnej i wielu innych.

Wyniki badań SecretClient podejrzeć można już w czasie trwania badania w panelu on-line. Dostarczają cennych informacji, solidnych podstaw do doskonalenia firmowych zasad postępowania z klientem. Pomagają w programach motywacyjnych i przygotowaniu szkoleń. System raportowy pozwala na wygodną analizę kwestionariuszy, zdjęć, filmów wideo itp., oraz przejrzyste raportowanie całości lub wybranych obszarów badawczych 24 godziny na dobę. Oprogramowanie udostępnia wiele opcji analizy oraz wizualizację wyników. Dostęp do rezultatów ma miejsce na poszczególnych poziomach uprawnień, spójnych ze strukturą firmy. Pozwala to dzielić się wiedzą i wynikami badań z autoryzowanymi menedżerami średniego szczebla, kierownikami regionalnymi, zespołami dystrybutorów.

Zespół: kontrahenci doceniają nas za duże doświadczenie, zespół stałych koordynatorów i własną sieć przeszło 60 tys. mystery shopperów działających nie tylko w dużych skupiskach miejskich, ale również w setkach mniejszych miast. Taki zasięg terenowy korzystnie oddziałuje na szybkość oraz mobilność realizacji testów mystery shopping, a także zmniejsza koszty dojazdów. Audytorzy są objęci specjalnym systemem nadzorczym i lojalnościowym.

Wartością dodaną SecretClient jest baza opinii setek tysięcy nabywców dóbr i usług w ramach Programu Jakość Obsługi oraz bieżące raporty konkurencji wg gałęzi działania.

Jeżeli zainteresowały Cię treści w tym artykule, to doczytaj więcej (http://continuum.biz.pl/) kolejne tematy na dalszej stronie, która podpięta jest pod poniższym linkiem.

Za pomocą synergii z Programem Jakość Obsługi Klienta, sporządzamy bardziej „życiowe” scenariusze badań mystery shopping, oparte o rzeczywiste przeżycia prawdziwych klientów, partnerów, pośredników.