Press "Enter" to skip to content

Nowoczesna metoda na PR – social media

admin 0
Częściej i częściej w mediach społecznościowych trafiamy na strony doskonale znanych nam przedsiębiorstw. Firmy usiłują uzyskać nowych odbiorców właśnie za ich pomocą. Nic w tym dziwnego, rozwój techniki zmusił ich do przekształcenia systemu reklamowego, bo obecnie co innego liczy się w kreowaniu wizerunku przedsiębiorstwa.

fundusze

Autor: shankar s.
Źródło: http://www.flickr.com
W sieci możemy spotkać zarówno oficjalne strony konkretnych firm, jak i posty sponsorowane nawiązujące do nich. Promotor marki ma w końcu za zadanie prezentowanie produktu, czy też usługi oferowanej właśnie przez nią, żeby więcej odbiorców mogło się z nią zapoznać i skorzystać z oferty. Pojawia pytanie o skuteczność tych zabiegów. W znacznej ilości przypadków przebijają inne reklamy! Tego typu posty to wbrew pozorom niełatwa sprawa, lecz przy szczypcie obycia w mediach społecznościowych i rozważnym zamieszczaniu takich treści, właściciele firm mogą otrzymać naprawdę dużo. Promotor marki zostaje wybrany na podstawie wielu czynników, jak na przykład liczba polubień strony, w jaki sposób jego odbiorcy reagują na tego rodzaju posty, bądź ilość komentarzy pod zamieszczanymi zdjęciami. Musi umieć dobrze sprzedać produkt, który będzie proponował i robić to w możliwie jak najmniej nachalny sposób.

Żeby poszerzyć wiedzę na omawiany wątek obejrzyj stronę (https://l-express.pl/), która zawiera interesujące dane na prezentowany temat – trzeba tylko kliknąć.

Jak mówi nazwa ma w końcu zostać ambasadorem marki, a nie od niej odstręczać. Wybiera się ich zarówno po to, aby powiększyć liczbę odbiorców danego produktu czy usługi, lecz także ze względów wizerunkowych danej firmy, wobec czego posty nie mogą być nieprzemyślane, bo na pewno nie spełnią swojej funkcji.

Reklama w mediach społecznościowych stała się niezwykle istotnym narzędziem przy budowaniu więzi z klientami. Przedsiębiorcy nie mogą już pozwolić sobie by w social mediach nie istnieć. Co nie jest na Facebooku, nie istnieje też w rzeczywistości!